Joanna Orska Gdzie jest Collegium Polonicum? Wokół recepcji „Margot” Michała Witkowskiego (szkic)
Krzysztof Uniłowski W trybach zaangażowania. Publiczne życie „Czwartego nieba” Mariusza Sieniewicza (szkic)
Anna Gębala Korepetytor. Sny Adriana Helsztyńskiego (szkic)
Alina Świeściak Profanacje Baczewskiego (szkic)
Ola Stawińska Wiersze
Łukasz Witkowski Wiersze
Maria Magdalena Beszterda Borderline (fragment powieści)
Marcin Karnowski Roboczy (opowiadanie)
Recenzje
Krzysztof Uniłowski Na milezyjską modłę [dot. M. Witkowski: Margot]
Tomasz Mizerkiewicz Zwodzirej (albo o przypadku prozy akademickiej) [dot. A. Poprawa: Walce wolne, walce szybkie]
Robert Ostaszewski Te, co skaczą i fruwają… zabijają? [dot. O. Tokarczuk: Prowadź swój pług przez kości umarłych]
Iwona Słomak Sakrum jest narracją jest narracją [dot. K. Maliszewski: Sajgon]
Bernadetta Darska To mówi dziecko wojny [dot. W. Albiński: Achtung! Banditen!]
Jan Szaket Skuteczna reanimacja [dot. J. Mansztajn: Wiedeński high life]
Anna Kałuża Stłumienia [dot. M. Sendecki: 22]
Dawid Matuszek Z miłości do bliźnich [dot. A. Badiou: Etyka]
Mikołaj Marcela Kultura bez znaczenia. O brudach semiotycznych (szkic)
Natalia Schiller Ero-Azja. Wizje seksualności w prozie Orhana Pamuka i Harukiego Murakamiego (szkic)
Czas na Ewolucję O młodej polskiej animacji rozmawiają Bogusław Deptuła, Mariusz Frukacz, Paweł Sitkiewicz, Robert Sowa oraz Agnieszka Kozłowska i Hanna Margolis
Alojz Trompka prezentuje: Wszyscy jesteście (wiemy to wreszcie)